bradag idag med

Det har varit en bra dag idag, fick vg+ i historian! Gränsen till MVG, om jag bara skrivit lite mer fakta om en författare.. suck..
David har bara varit lite smått kaxig, men det ändrar sig på fredag då vi ska öva på pjäsen ;)

efter skolan fikade jag med Jojo på stålboms! :) gottgott! och nu sitter jag och väntar på att Sanniii ska logga in så vi kan få koll på historian lite! :)

annars så tycker jag att kalle är otroligt elak som mobbar mina favorit filmer. . . fuck you.

- Disturbia
- Face off
- The dark knight
- Jurrasic Park 1
- The mask
- Snakes on a plane
- Bourne filmerna
- 21
- Oceans filmerna

med mera då såklart! :) (rebecka har sett en av dessa iaf, duktig du är! :D)


Kommentarer
Postat av: iqqi

braa filmer och nice blogg ;)

2010-04-28 @ 18:01:40
URL: http://fnittrarna.blogg.se/
Postat av: Jessica

ööh.. fan vad konstigt. Älskar också alla de filmerna utom face off som jag inte sett. Måste nog se den då :P



Samlar du på något? :)

2010-04-28 @ 18:04:41
URL: http://silverstedt.blogg.se/
Postat av: emma :)

Jessica: åhh va nice! :D Face off är sjukt bra, se den! :)



Iqqi: erkänn! :D tack så mycket! :)

2010-04-28 @ 19:45:57
Postat av: Anonym

disturbia är så jävla grym :O

2010-04-28 @ 20:29:46
Postat av: Anonym

Hej!

Har du varit inne på min blogg någon gång?

Gillar du den?

Om du nu gör det så kanske du vill följa mig på bloglovin?

Ha en bra dag!

Kram!

2010-04-28 @ 21:36:02
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0