en massa

För en stund sen gick jag en lång promenad med Sussie, hamnade fel för tredje gången nu på samma ställe. Haha :)

idag hämtade vi äntligen Malin på flygplatsen! :) Har också sett en film därifrån som hon filmat.

Igår såg jag på Bourne filmerna med Ulle och Jenny, fast åkte hem så missade sista filmen :(

I morgon ska jag åter tillbaka till Asige, sista praktikveckan. Tråkigt att det inte är mer, har ju missat ganska mycket också. Men kul att få träffa barnen igen efter nästan två veckors uppehåll. Ska se till så jag kan jobba två timmar extra istället för att ta en hel dag till att vara där nu när jag måste ta igen en dag :P

efter dagiset ska jag hem och plugga har jag bestämt. Har ju historia, praktikuppgift och Waldorfarbetet. Tur att jag börjat med allting i alla fall! Historian är ju nummer ett för det ska in redan på fredag. Är klar med en av tre sidor, den uppgiften då man själv ska välja något som hände under första världskriget. Jag valde om revolutioner och Romanov. :) Blev faktiskt rätt så bra!

puss,


Kommentarer
Postat av: .

Kan det vara för Anastasia som du valde romanov ;)? Hon dog med de andra btw :(

2010-04-12 @ 17:05:34
Postat av: emma :)

ja för den filmen äger! men mer fakta om revolutionerna än när de dör och om familjen Romanov faktiskt :(:(

2010-04-12 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0