ny örininflammation. hejja!

Hejsan.
I morse hade mitt vänstraöra börjat värka och det var hemskt! Men tog en ipren och åkte till skolan, gick till sjuksyster och hon sa att jag skulle till vårdcentralen. Så det blev en kort stund på skolan, har i alla fall skickat in arbetet och hoppas att min grupp kunde flytta fram redovisningen! Inte direkt kul för dem att läsa extra mycket, men tror Anette fixade det :) Så redovisningen och APU uppgiften kvar!

Åkte då till vårdcentralen i Slöinge, och de sa att jag hade fått en ny öroninflammation- suck. Snälla ge mig maginfluensa istället!

Åkte hem efteråt, nu sitter jag och tecknar för fullt. Lägger nog ut bilder snart. Har inget direkt bättre för mig så :P
I morgon blir det nog skola om de inte värker som idag. Men hoppas på en förbättring, ska få nya tabletter så får hoppas att antibiotikan räddar mig från värken snart! :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0