remember me.

Jag är en ganska dålig bloggare.. men i alla fall!

Denna veckan har varit jättebra. Jag har haft väldigt roligt på praktiken och det var riktigt sorgligt att skiljas från barnen idag, speciellt när de ville att jag skulle stanna kvar och läsa och leka med dom. :( Kommer sakna dom. Men APU uppgiften är snart klar i alla fall och jag fick bra kritik av min handledare! Jag fick också ett presentkort på 100 kronor på stålboms :) och jordgubbsglass, mums!

Idag har jag då varit på praktik. Elinor kommer jag sakna extra mycket, och Linnea.
- efter praktiken åkte jag hem och duschade innan jag åkte till Halmstad för att möta upp Jenny och Ulle :) Vi gick snabbt igenom alla affärer och jag hittade en söt klänning, kommer bild sen, som jag ska ha bland annat på Jennys konfirmation. Sedan en skjorta och en bh. Bild på skjortan kommer också upp på bloggen!
Det fula var att jag hade med mig 1000 och tänkte "jo men detta blir väl bra. Tror inte jag kommer slösa bort allt." Sanningen är att hela tusingen är kvar! Hittade 800 spänn i min plånbok, och jag har ingen aning om varför det låg pengar där för det gjorde det inte senast! Helt galet :o

I alla fall åt vi på donken, sen såg vi på "Remember me". Och den rekomenderar jag starkt! Den var så sorglig, så dramatisk och helt underbar! Jag som gillar mer action eller komedier blev helt otroligt galen i denna filmen. Och i slutet grät jag hysteriskt, fy så hemsk det var! Men den var väldigt fin. Robert Pattinson är ju inte helt fel heller (a) Men se den, den är värd det.

Nu har jag skickat in historian, äntligen! Det cpade hela dagen igår så rena turen att det gick nu. Annars hade jag blivit sjukt ledsen. Men nu ordnar det nog sig :)

puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0