rolig.

hejsan :)

Idag har jag haft en otroligt rolig dag!

historian fick jag G, hela arbetet var inte med så skickade om det idag. Får hoppas att de går bättre :o
Men sista lektionen, helt otroligt rolig var den! Jag Jojo och David kom i samma grupp, ska göra en teater. Och fy så roligt vi hade det! David ska vara en prinsessa så ska fixa i ordning honom med rekvisita ;) haha!

När jag kom hem så städade jag, Jenny och Ulle kommer sen :) Jag har också gått till grannen till bäbäbis, sen gått en promenix och pratat i telefon med Joel. :)

I morgon är det konfirmation, på med finklänning och skor! Sen kommer Joel och Jojo hit på eftermiddagen/kvällen :)

detta kommer nog bli en bra helg! Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0