sjuk...

Typ fjärde dagen på antibiotika, ingen större förbättring i öronen. :( Men idag hade jag ingen feber, äntligen, och det är en stor lättnad att jag kan röra käken :D

jag vill ha en toppen kväll med de två bra Ulle och Jenny. Så om jag inte blir frisk snart så har inte jag sett Ulle på iaf tre veckor, helt sanslöst galet! Men med tanke på att hon lämnar mig sedan i typ ett år så borde jag klara mig .. :D

har fortfarande inte orken att plugga, snart varit ständigt sjuk i 2 veckor, två kvar sen är det inlämning. Får försöka göra lite idag i alla fall. Har kommit fram till vad jag ska ha på historian iaf! :D Ochu Waldorf har jag nästan all fakta också, (tack vare de underbara böckerna jag har, hallelujah!)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0