sjuktsjuk

Hej,

Jag har nu få ännu en influensa som innebär feber, öroninflammation och spyor. Jag börjar bli väldigt trött på mitt immun försvar. Men i alla fall, den senaste timmen har jag iaf fått en liten hunger känsla i magen! Ville så gärna åka till Simon för att fira han och Joelles födelsedagar! Tråkigt om jag inte kan det :( men grattis på födelsedagen simon :D 

En dag kommer jag få åka till dagiset, men det gör mig faktiskt inte så mycket! Jag har jätte skoj där och barnen är så gosiga, väldigt kramsjuka är dom!

Malin har i alla fall skickat mail till mig från Kanada nu, väldigt roligt att få ha något att göra. Hon bloggar också som tur är: http://maidenly.blogg.se

Sofie är för snäll hon, hon kom in flera gånger till mig med vatten, godis, vindruvor och sedan kom hon dit flera gånger om det var något jag behövde. Tack 1 av 3 världens bästa systrar!

Var inne på sjukhuset i Halmstad, han skrev ut antibiotika (tyvärr eftersom jag lätt spyr av de..) men det har faktiskt gott väldigt bra :) dock ingen förbättring än så länge :(

nu ska jag gå och lägga mig, försöka dricka lite kanske.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0