uppdatering

Uppdatering:

Jag åkte då till Ulle och vi gjorde tacos lagom till Jenny kom :) Vi såg på 2012, som jag inte tycker är direkt bra men de andra hade inte sett den så. ;) Efter att den var slut så såg vi på en film med Ulles favorit, BRAD PITT. Det var väldigt roligt trots att jag inte hörde hälften av vad Jenny och Ulle sa eftersom mina öron inte fått tillbaka sin hörsel ordentligt än ;)

Igår så övningskörde jag! :D första gången och jag var faktiskt otroligt nog rätt så duktig, inte för att skryta. Men trodde jag skulle köra på ett träd eller något, och pappa var hundra på att jag skulle få kärringa stopp eftersom vi körde på ett ställe med backar hela tiden. Var nära en gång, mitt i en backe då jag inte fick i någon växel men lyckades inte döda bilen :D Tjoho!

Idag ska jag övningsköra igen, sen ikväll ska jag till Ulle igen med Jenny och vi ska stirra på Matt Damon i några timmar ;)

MIN BÄSTA ELIN ÄR HEMMA IGEN!! :D:D och i morgon kommer min BÄSTA MALIN HEM!! Detta är en bra helg :D

puss,

Kommentarer
Postat av: BÄSTA ELIN

Yeees I AAAMMMMMMMMMMM!!!!! :D:D för min del blir det bara en tråkig hemma sttar kväll :( <3

2010-04-10 @ 15:24:11
Postat av: emma :)

nej usch va tråkigt! :( jag måste träffa dig snart elin!! Har praktik en vecka till så inget gymnasietillfälle att ses heller :(<3

2010-04-10 @ 17:23:08
Postat av: bÄSTA ELIN

meen emmaa :'( jag kan typ inte i helgen heller juu:(

2010-04-10 @ 22:52:37
Postat av: emma :)

JSFKLJÖ, men nästa helg får vi minsann fixa något isf! Jag har inte sett dig på typ tre veckor ju! :(:(:(<3<3

2010-04-11 @ 09:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0