valborgsmässoafton!

MMMM, KAFFE!
Ligger i sängen och bloggar, dricker kaffe och tänkte se på twilight. Var ett halvår senast, men upptäckte att min syster inte lämnat tillbaka filmskivan utan musikskivan.. så får väl se på 17 again eller något!

FREDAG!
Blir bra! Historia, som jag nästan är klar med :D Och sen har vi nog matte, och jag börjar faktiskt förstå :o Och slutligen, den underbara svenska lektionen! Det är det roligaste vi gjort på svenskan någonsin, så sjukt kul är det :D Bra att vi fick David, han är alltid så villig!

Sedan blir det Jojo, och jag ska våldgästa hennes badkar! Medan hon gör våfflor till mig :) Sedan vid 8 drar vi till Tröingeberg för grill och mys! Kommer bli en bra Valborgsmässoafton!

puss på er, ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0