9c2+09bf <3

Tårarna bara rinner. Såg nyss på skolavslutningen i nian och 9c2's klassresa. Saknar Söderskolan och alla f.d nior, jag tror jag är väldigt rädd för att inte bli ihågkommen. Eller att alla minnen man har haft med söderfolket, bönderna liksom thegangsters, inte kommer ha någon betydelse för någon annan.
- vad vi gjorde på avslutnings kvällen kommer inte ha någon som helst betydelse alls, men för oss betyder all den tid vi haft mycket.

Saknar oss.

Men kan glädja mig med att jag har fått en väldigt bra klass nu, 09BF kommer ge oss väldigt bra och många minnen! Kommer vara hemskt att behöva skiljas från er med.

Nu ska jag sova :) I morgon blir det shopping och sen kommer JennyBennyHunnyBun hit :D<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0