elin darhult störby!<3

just nu sitter jag i ett rum med en massa priser, en massa kläder och massa foton- ÄR HOS VÄRLDENS BÄSTA ELIN! :D

Senare ikväll drar vi till Joelle i Annas hus, vilket gjorde mig cp förvirrad först! Men men! Det blir de 3 av de 4a P:na:
- poker
- pizza
- perfekt!!

Elin är i duschen och jag tar en massa snygga bilder på hennes dator, OCH DESSA KOMMER UPP HÄR TYP NU! :D DE NI!

- sen ska jag säga att Elins evengemang på FaceBook ÄGER! :D<3
puss!






p.s
jag älskar elin darhult störby.
d.s


Kommentarer
Postat av: Bästa ELIN!

haha nawwii vad söta bilder :D! haha! ikväll och mitt evengemang kommer bli BÄST :D älskar diig (L)

2010-02-27 @ 17:50:46
Postat av: emma :)

ja det äääger! :D (L)

2010-02-28 @ 14:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0