färspinnar<3

Jojo gav mig en idé vid kommentaren... FÄRSPINNAR SKA VI ÄTA NÄR VI HAR FILMKVÄLL! :D

I alla fall, i morse när jag vaknade så gick jag direkt ner och eldade och tog tvätten, så slipper man mammas tjöt. Ganska duktig är jag :D
nu dricker jag kaffe och äter semlor, så underbart!

Kom på mig själv att jag är väldigt insatt i vinterspelen (då menar jag att jag går in på hemsidan och kollar hur många pokaler sverige har och ser vilka vi möter i ishockey= tjejerna ikväll möter USA, vi kommer suga röv :D)


idag blir det ingen simning, har lite ont i halsen och senast jag badade när jag hade det så fick jag halsfluss. Inte lönt att göra det igen (a)


PUSS! kommer nog blogga fler ggr idag, har ganska trååååk! :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0