hos joelle

Igår blev det då Joelle, det var trevligt men roligast var ju nästan då vi skulle gå hem till beppe. Joelle och Elin försvann in i huset och jag och Simon stod kvar och väntade på dem, så tog de as lång tid så vi började fantisera att de blev mördade och våldtagna- simon sa att någon skulle skjuta mig med en sniper genom fönstret :o

så till slut ringde jag till Joelles mobil, och hon klickade mig! Så då sa jag; om elin också klickar mig så är det säkert något fel! Så ringde jag, och självklart klickade hon mig -.- dock kom dom ut ur huset direkt efter och berättade om deras "öl klubb" hehe :o

senare idag ska jag till jennybenny och nana över, tror jag!, för vi ska till Halmstad och shoppa i morgon (vilket jag sagt rätt så många gånger nu haha !)

puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0