japp, lov är det nu!

måste bara säga att David sa helt fel saker igår hela tiden som var så otroligt roligt! Väldigt underhållande att vara i den gruppen + att jag hade Sanna i gruppen vilket blev ännu roligare :D

idag har det varit slappt!
började med att se klart på "blood diamond", en sjukt bra film! Fast man brast i gråt då Di Caprio dog, sedan kunde ingen av mig Sanna och Jojo släppa det heller :(

På matten försökte Kristoffer döda mig genom att stöta till min stol så jag nästan ramlade, men Sanna fick ett gått skratt åt olyckan idag iaf. haha (hon blev ondskefuller hennes nära halka och stupa ner i snön upplevelse) ;)

Svenska såg vi på film, inget kul hände där.

Engelskan såg vi klart på filmen "skruva den som beckham"


När jag kom hem så såg jag lite på teve, men hann inte se länge för snön störde sändningen! Rikard sa att jag skulle kasta snöbollar på parabolen, men slutade med att jag försökte rädda studsmattan som vi osmart nog inte tagit bort, genom att ta bort all snö som böjde ner mattan till marken. Hehe.
Sen när pappa kom hem klättrade han upp på taket för att fixa parabolen åt mig (besatt över snakes on a plane som går på kanal 5 ikväll klockan 21.30) och medan han fokuserad fixade parabolen hade han tid nog att kasta enorma snöbollar ner på mig! - slutade med att vi hade snöbollskrig och jag lyckades mula honom :D
- nej jag kommer aldrig växa upp från snöbollskrig, inte när man har chans att mula någon vid namn RonnYSamuelssON.

nu sitter jag och blänger på mamma för att hon tvingar mig att se på let's dance, jag ville hellre se på .. vad som helst. Inte för att jag inte gillar programmet såå mycket, men jag tycker inte det är någon "action" som pappa brukar säga. hehe ;D lääängtar efter att filmen börjar, Samuel L J är ju fett cool!

Förresten ska jag döda LillaDavid för han kastade snöbollar på mig hela tiden när jag skulle gå till bussen, död åt dig pojkelilla.

I morgon blir det JOELLE, as niiiice!

"forever and ever amen"- lyssna på trots att den är gammal som tusan! :D

PUSS,


(förresten tycker jag att bland annat dessa tjejer i klassen är väldigt roliga och bra! :) )


sanna och rebecka!


Kommentarer
Postat av: rebecka

ni är bra tjejer! :D <3

2010-02-20 @ 11:57:05
URL: http://rebeckasoderdahl.blogg.se/
Postat av: emma :)

:D<3

2010-02-20 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0