prov2morroooww

PROV I NATURKUNSKAP I MORGON! kan ingenting :) Ändå äter jag semlor och sitter framför datorn istället..

Idag har det varit en ganska bra dag, började med filmen "blood diamond" på historian, sedan idrott (som visserligen tog död på en) och sen fritidskunskap där jag blev klar med arbetet så gjorde inget sen, sen film i engelska "bend it like beckham". :)

Måste säga att Sanna var lite smått ondskefull då hon skrattade åt min fina dans på idrotten.. lite smått elakt :o typ pay back för att jag skrattade åt när lilleDavid ramlade på idrotten (A)

Rebecka slängde ut sina oerhört smarta kommentarer när vi såg på filmen i engelska, och Sanna och jag knäckte oss totalt! haha :D

klassfest bestämt typ nu då, greeeejt!

nu ska jag typ plugga.. hejsfejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0