roligtisdag

Idag har det varit en bra dag!

Mattelektionen var först ganska tråk men sedan fick Rebecka sitt lilla dagliga söta ryck, har en mycket fin video på min mobil ;)

men ändå roligast på sista lektionen när vi försökte få fram Christians ålder, ohoj va jag skrattade när Rebecka sa "Han är ju yngre än Abbe i Madicken" (behöver jag säga att hon trodde att Abbe var över 30? och förlåt becka, jag vet att du antagligen läser detta, haha :D)
- Eller när jonte sa "sprutor" i samband med misstolkning och läkare. Linn kunde knappt hejda tårarna av skratt!

Eller när jag var ytterst rolig vid datorerna idag:
 (vi letade fakta om en kille som tro's ha försvunnit, sorgligt isf men men..)
Jag; "Om vi söker på hitta.se så kanske vi hittar honom" AAAASKUUUL, men rebecka tyckte jag inte var det minsta rolig.. :( dålig humor.se

 

JOELLE PÅ LÖRDAG, WIIIIE. :DDDDD


Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHHAHA EMMMAAA VÄNTA BARA!!!! :d:d

2010-02-16 @ 21:02:02
URL: http://rebeckasoderdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0