stökrum

Här sitter jag på mitt sjukt stökiga rum som jag egentligen borde städa, Får väl bli i morgon, och har ingen Joel eller annan här. Tråkigt har jag!

Såg nyss på Dreamgirls, men blev trött. Har inte sovit ett dyft inatt! Förbannelse till alla dessa underbara katter som ska leka mitt i natten.. -.-'

på lördag ska jag shoppa med bästa Jenny!! Har inte gjort det på evigheter :o sen kanske elin kommer hit (????????????) och fler, hade varit trevligt :D men får väl se hur jag gör.

Åt McDonalds för en stund sen! Supergott men nu känner jag mig faktiskt onyttig. Jag brukar inte bry mig om varken vikt eller hur mycket onyttigt jag äter men jag vill verkligen träna mig någorlunda smal så jag inte slutar som ett bergtroll. Får väl se vart detta leder.. heheh :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Pöh träning... du kan inte fly från ditt öde!

2010-02-25 @ 21:55:07
Postat av: emma :)

jag vet.. men det är värt ett försök! :O bantningstips: sitta framför datorn och irriterat spela bubbleshooter tills du klarar det, 2 timmar!

2010-02-26 @ 01:01:18
Postat av: Johanna

God, you're the master in bantning! heil emma!

2010-02-26 @ 12:13:55
Postat av: BÄSTA ELIN

Hallåå Emma kan inte du komma hit på dagen så kan du sova här och sånt så åker vi till joelle :D?!

2010-02-26 @ 21:17:22
Postat av: bÄSTA ELIN

KOM TILL MIG IMON :D på dagen så kan du stanna tills på söndag, vi åker till joelle på kvällen, hade varit mys pys ju:D!

2010-02-26 @ 22:04:20
Postat av: emma :)

jag tror verkligen inte att jag får det, men kan fråga! absolut värt ett försök för jag vill hemskt gärna med dit! :D annars får vi köra på det hos någon nästa helg! :DDDDDD<3<3

2010-02-26 @ 23:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0