Trååååk

en person..

som du älskar av hela ditt hjärta: utöver familj, vänner, mormor och morfar = Hironackamurra<3

som du litar på till hundra procent: Sofie

som du kan snacka med om allt: Jojo, Elin

som du tycker är söt: Teddy!

som du tycker har vackert hår: Rebeckas hår är fint :D
som är din allra bästa vän: många, men bland annat Elin och Jenny<3

som du tycker är omtänksam: Elin

som du har ett fint minne med: Farfar

som du saknar: farfar, farmor, mimmi, Josefin

som du aldrig har träffat: spöket laban, dr snuggles

som du träffade idag: Rebecka

som du träffade igår: Johan, Rikard

 

 

en sak..

som du önskar dig: Vinna på lotto!

som du inte kan leva utan: vänner & familj

som är det bästa du vet: Katter

som du fick förra julen: Presentkort

som du minns från din barndom: Fredrik sjunger till någon scream låt
som du fick när du var liten: Tiger.

som du delar med någon annan: kylskåp med min familj

 

avsluta meningen..

jag älskar... McDonalds

jag hatar... hansomintefårnämnasvidnamn
jag kommer ihåg... klubben i blom's jaktstuga, med cola korken
jag tycker att... kaffe är gott

jag går på... crack

jag ska... välja ival..

jag vill... sova
jag har...  slem


Kommentarer
Postat av: matilda

Voldemort, jag hatar honom också..

2010-02-08 @ 12:16:54
URL: http://matildadarhult.blogg.se/
Postat av: BÄSTA ELIN

Awwe söt du är bästaste Emma :D kan inget annat än säga att du är allt det och mycket mer (L) och om jag ska vara ärlig.. jag går med på crack....(A) Moahahaha

2010-02-08 @ 16:50:18
Postat av: s

menar du mig? höhö

2010-02-08 @ 17:09:50
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/
Postat av: emma :)

äälskar min elin! du är bäst!<3 Helgen, då smäller det! ;)<3



när menar jag dig, kära syster? :O:D

2010-02-08 @ 18:41:04
Postat av: s

men lägg av då, säg om det är det :o

2010-02-08 @ 20:30:09
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är du kääära syster :D

2010-02-09 @ 20:39:20
Postat av: s

nice :D älskar dig!

2010-02-10 @ 11:15:49
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0