GREJT!

En toppen helg än så länge!

Matilda jag Jojo och Elin åkte till Kushult igår kväll, vi grillade och sedan gick vi till sjön där vi badade länge och väl! Det var jätte härligt i vattnet, även fast botten var lite smått läskig! Det var jätte vackert runt 22.00 för då gick solen ner och himmeln blev typ lila, jätte mysigt att bada!
   Sedan gick vi till stugan, där vi spelade kotte. Jag och Elin hade det bästa tecknet någonsin! Vi ägde Jojo och Matilda rätt så rejält ;) Vi åt också en massa chips ostbågar och Marschmallows, super gott :)
   Vid 1 någon gång ville vi bada, fortfarande var vattnet skönt! Hur underbart som helst var det :) Där snackade vi också, sedan gick vi tillbaka till stugan för att sova. Det var en sjukt mysig fredag!

Idag vaknade vi runt 9 tiden, vi städade i ordning och gick sedan till bryggan. Där åkte strax Elin och Matilda hem, så efter det hoppade jag och Jojo i vattnet! Underbar, man såg botten nu. Det fanns små fiskar som simmade runt, efter vi badade så matade vi dem med ostbågar- de älskade det! Mellan 20 och 30 fiskar simmade omkring för att få ostbågar, sjukt mys :) Sedan hoppade vi i igen, där såg vi en snygg kille komma med sin kompis. mumma! ;)
   Åkte hem vid tolv, och nu sitter jag inomhus och försöker få luft. Utomhus är det för jäkla varmt! Men det är ju mysigt ändå, bättre än regn!

På tisdag ska jag och Jojo nog åka till Halmstad, shoppa och sedan se på Eclipse :) Ser fram emot det!
Ikväll blir det film med familjen, ska kanske se på American History X. Så sjukt bra är den! Edward Norton<3

Till helgen ska jag nog försöka ta med samma personer till Kushult igen, Göran som äger stället sa att vi kunde ringa honom så skulle han fixa bastun till oss :) Vi fick också lov att låna hans båt, sjukt snäll är han! :) Tack vare att morfar känner honom.. igår när han inte visste att jag var barnbarn till honom så frågade Göran vilka vi var och vem som hade sagt att vi fick komma dit, hehe. Privat sjö så! Men sen gick de bra! :)

ska vila lite nu, dödstrött.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0