hej, hejdå

Hejsan! :)

I tisdags åkte jag bästa Johanna och bästa Jenny till Halmstad! Jenny och Jojo köpte på allt va de kunde, sjukt snygga grejer också! :) Jag hade dock inte lika mycket pengar att spendera, men hittade tre tröjor i alla fall :) bilder kommer nog senare
   I alla fall va de jätte skoj, det blev bättre när vi såg på Eclipse på bio, så bra var den! Gillade Riley :D Och trots att dom gjort om filmen jämfört med boken så var det bra förändringar typ!
   Dagen var mycket lyckad :)



Sedan har jag passat mormor och morfars hus i två dagar, de är på semester så tar hand om hunden. Igår kom Joel till mig, lika roligt som alltid! :D Sofie körde oss till macken för att köpa godis, hur dyrt är det inte där?! 100 spänn för två color, chips och läkarol? Galet!
   Kvällen var super :) På måndag kommer han antagligen hit igen, tjoho!

Idag har jag fixat tvätt, ätit en nyttig äcklig macka fast med onyttig god ost på ochh druckit kaffe. Jag och malin kanske ska sticka och handla mat sen, men eftersom Jojo och Jenny kommer till mig så vill jag hellre ta det lugnt, fixa bilderna (om lillasyster ger mig lösenord till hennes dator) och kanske läsa fjärde boken twilight saga.
   Det kommer bli superskoj ikväll! :D I morgon kanske det blir klittebadet :)

nu ska jag se på oth, jag vet att jag  borde vara ute i det fina vädret. Men orken är inte med mig idag :D

puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0