one night in bangkok

God middag till er som sovit gott! Själv har jag inte sovit på ca 27 timmar, börjar bli ruskigt trött nu alltså!

Igår, i natt och idag har varit för jäkla kul! Det började med att Jenny och Jojo kom hit, vi gjorde rebus och sedan tog vi mopparna till Slöinge pizzeria, var sjukt gott! Satt där ett bra tag, sedan kom syster Sofie dit med Johan Frida Adde och Fredrik, och efter att ha pratat lite med syster åkte vi till Kallhaga. Där satte vi oss på bryggan, pratade och sådant :) 
   Senare åkte vi hem till min mormor och morfars hus, jag och Jenny fastnade framför Långarydssläkt böckerna, Jojo var inte lika road så hon gick och la sig. Sedan satte jag och Jenny på kaffe och tog fram tårta samt lyssnade vi på radio hela natten- Jojo hade redan somnat. Sedan började vi på ännu en omgång av 10 000- som vi gjort förra sommaren med ;) Där satt vi till 02.40 då vi fick lust att gå ner till ån och bada!
   Det var först iskallt! Men sedan gick de riktigt bra, vi simmade på som små blå :) Sjukt mysigt var det! Efter det gick vi tillbaka, spelade vidare. Där satt vi ett bra tag! Tills klockan slog mot 09.00 snåret, då stack vi och badade igen och där såg vi en orm simma en bit ifrån oss! SJUUUKT coolt :D Efter det så solade vi en stund på gräsmattan och åt krusbär, supergott.

Slutet av vår händelserika förmiddag tillbringades med mer kortspel och slutligen teve. Men vi är rädda för att somna, ska hålla oss vakna till 4 i alla fall! Kommer nog gå bra.. heja på oss! ;)
   Nu är jag hemma, huset var låst när jag kom hit. Nyckeln var borta, som tur var var ett fönster lite öppet så jag fick ta en pinne och bryta upp haspen sen gick allt som smort! ;)

ikväll ska jag baaaara ta det lugnt! Sova en massa och slappa! :)
ha de bäst, puss.


gårdagen, bilder!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0