jag vet att jag suger :D

Hejsan!

Har inte orkat blogga, vilket brukar hända ofta. Men i alla fall så tänkte jag berätta om min förra veckan upplevelse och om denn veckan.

Händelserikt nr 1.
var när jag var hos Sara i onsdags efter att ha firat gamla mormor. :) Vi stack till affären, köpte en massa energidrycker och lyckades slingra oss från att lämna tillbaka mina energidrycker ;D Vi köpte också chips, cola, gräddfil och dipp. Mumms! Vi hyrde också tre skräckfilmer.
   Sedan gick vi till Sara, fixade vår egna bål - som btw blev as goood! Sedan startade vi ena filmen. I början såg den riktigt B ut, men den var så dålig att den blev bra :D Sedan såg vi på en asläskig spansk film, uscha på den! Tredje filmen var usel. Ingen skräck alls.
   Tack för en jättebra kväll Sara, den var awesome!


 
Vår underbara bål ;)







Händelserikt nr 2.
Fredagen grillade jag Jojo Simon och Alex hemma hos mig, sedan åkte vi till Stubbabacka. Där blev det dricka, musik och ölspel ;) En galet rolig kväll! Sedan kom även Jenny. Roliga utmaningar som jag lovade att inte lägga ut, men så sjukt roliga!
   Tack pier pressure gänget! ;D





Lördagen hände inte så mycket, såg på Brokebackmountain, så söt! Sedan hämtade vi upp berusade föräldrar vid 1.00 och sjöng för fulla halsar på hemvägen.

Händelserikt nr 3.
Jenny och Jojo kom hem till mig. Vi skulle spela in vår superbraiga film som kommer visas på bioduken snart ;) Man kan ju drömma... haha :) Skrev en asful bok som man skrattar ihjäl sig åt så skulle spela in den för skojsskull ;) Har gjort en scen, och det mesta av inspelningarna bestod utav mig och Jojo som fick skrattattacker :D

Händelserikt nr 4.
Tisdag. Vaknade upp och Jojo åkte snart hem efter att sett klart Helgonet, Jenny tänkte åka hem strax efteråt men vi tänkte spela lite 500 först. Det slutade med att Jenny åkte hem runt 20.00 tiden och då hade vi spelat klart till 10 000. Jenny vann, revansh nästa år för nu står det 1-1. Vilket suger lite ..
   Vi åt också Mcdonalds :D

IDAG.
Gick upp 06.00, skulle åka med Malin och lämna Peter i Falkenberg. Var vaken sedan till tio kanske, sedan somnade jag till halv tolv. Ikväll kommer Trevor. Får prata engelska i 3 veckor nu, kanske ger mig lite försprång på fredag när jag ska prata med Jenny Chute ;)

ska ut och läsa lite nu tror jag på luftmadrassen i vattnet, så underbart! Kommer nog ett inlägg till snart tror jag ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0