ENVECKASUPPADATERING

HEEEEJ, här kommer ett långt inlägg för jag har varit väldigt icke datorberoende den senaste tiden (a)

vi börjar med.

ELINSFEST
SUPERSKOJ! Festen innebar en promenad med Matilda där vi stötte på två getingepojkar i en bil som förfestade några meter från festen.. Också en helrolig full Alexandra som man umgicks en hel del med, där blev det en massa musikbyten, dans och toalettbesök! En Stina, en Jenny och ett födelsedagsbarn ELIN! Hade sjukt roligt, förutom då ante x antal gånger sa att jag var tjock. Undra vem som inte kommer få en inbjudan till min fest den 20 augusti...
iaf, tack elin! Tack alexandra, emil, stina, jenny, matilda, elin med flera som gjorde festen helgrym! :)







GRISFEST
trött efter fredagen - fortsätter med ytterligare en fest. Jenny, Jojo och Jenny kom till mig- vi åkte till Stubbabacka- en rolig kväll, roliga historier och en massa godis! Ingen dricka för mig, det räcker ett tag minsann, ännu mer för Jojo ;);)
Rolig kväll!

KUSHULT
Eftersom det blev ganska lugnt både söndag och måndag så blev det Kushult med Jenny och Jojo på tisdagen. Sjukt roligt och vi badade i sjön, sedan gick vi till stugan och sysselsatte oss med kortspel. Innan vi skulle gå och lägga oss så gick vi ut för kiss och kolla på fullmåne-paus. Alla tre gick ut, dörren gick i baklås. Inga mobiler eller någonting med oss. Klockan var runt 2 på natten. Vi fick gå genom en asläskig skog utan ljus mer än från fullmånen. LÄSKIGT. Vi gick en låååång bit tills vi kom till mina föräldrar och deras kompisar som låg i husbilar och campade. Fick knacka på och sedan sova där. Pappa fick ingen blund för ´han var tvungen att hålla koll på de levandeljusen vi hade tända i stugan (a)
Dagen efter, onsdag, blev det bad och sedan mata en massa småfiskar med ostbågar :D



smått redo tjej som snart sticker till jojo, för att sedan åka till ullared och betala 115 spänn för en kebabtallrik.



GRÄNNA/VISINGSÖ
Igår åkte vi iväg med husbilen och en till bil, i husbilen var det jag jenny trevor malin och mamma, i andra var det pappa sofie och johan. En lång bilfärd, spelade mest kort och trev lärde oss några som han spelar i kanada ;)
När vi kom fram så tog vi båten över till visingsö där vi åt mat, nachotallrik för mig. efter det gick vi runt och kollade på ruiner från ett fort typ,
sedan åkte vi till den enorma silvergranen som vi hade åkt till för några år sedan när jag var en liten knatte som älskade mina lilaglittrigamjukis byxor och den matchande limegrönatröjan och med en blåkeps på ;) jag vet, jag borde skapa mode!
Vi åkte runt lite till, in i småaffärer sedan åkte vi till gränna, köpte polkagrisar och sedan åkte vi hemåt :)



i väntan på båten.



hej silvergran











IDAG
Var det meningen att vi skulle åka till High Chapparall, men kolla vädret- inte så mysigt nej! Men har nog bara två dagar på oss att åka dit, och risken är att jag jobbar då. Så det är lite knivigt, för Trevor ville ju verkligen dit.
Iaf går min dag ut på att kolla på sommarfilmer, liksom kejsarens nya stil, Mumien, Sällskapsresan och som hund och katt- ska bara hitta alla dessa filmer (a)

I morgon åker vi till Stockholm för att ta båt och sova över på, för att åka till Åland typ. Kommer hem på kvällen på söndag :) Kommer bli mysigt! Jag och jenny kommer sova i samma .. hytt? mysmys

Jag hoppas att ni har en toppen sommar, jag har det :)
puss! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0