AHX.

God morgon! :)

Vaknade för typ en timme sedan, har duschat och ätit frukost. Ska nog snart gå en promenad eller något, fast.. one tree hill lockar och får nästan lust att se om American History X. En av de bästa filmerna jag vet, inte bara för att Edward Norton gör hela filmen lyckad- utan för den är så sjuuuukt djup och hemsk. Det är ju som verkligheten i slummen, alltså helt sjukt dramatiskt och hemskt. Började störtlipa i slutet, och i mitten. Så bra!!

Så, ska kanske se om den. Jojo och Jenny kanske kommer hit idag :) Ska till Halmstad med dem i morgon och shoppa och sedan se på Eclipse! Det äger! I så fall, om de kommer idag, kanske vi ska se den. I så fall är de kanske inte så smart att se den nu innan, kommer väl snart tröttna på den, hemska tanke!

Förresten saknar jag Linn Sanna Rebecka och Linnea. Jojo träffar jag ju hela tiden så hinner aldrig sakna henne, kommer inte gå så bra när hon åker till Italien tror jag :o

puss, nu ska jag .. kanske se på AHX.. man vet aldrig ;)


Kommentarer
Postat av: rebecka

saknar dig emmus <3

2010-07-05 @ 22:54:23
URL: http://rebeckasoderdahl.devote.se
Postat av: emma :)

saknar dig med beckus!!<3

2010-07-10 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0