bfdag

Hej! :)

Idag blev det bowling med 2 orna, jag och Jojo kom i samma lag :D Och vi ägde faktiskt lite.. Efter bowlingen blev det stranden där det fanns korv med bröd och dricka :) Hade en liten tävling också sedan gick jag Jojo Luddeboy och David en "genväg" till centrum. Köpte ben&jerry och sedan försvann David. Vi tre stack till skolan och kolla runt på internet sedan kom Linnsan också :)

I morgon börjar man 11.45, sovmorgon tjoho! :) Det är nice!

nu ska jag typ.. kolla runt på datorn ett tag, maila Stoffe om provet, se på teve och typ äta mig tjock på godis :D
puss på folk små!

(var i matsalen i morgon, kanske blir "hälla mjölk över äcklig person" :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0