fiske med Jenny och Jojo :)

hejsan! :)

Igår var det en ganska seg dag till kvällen. Gick runt och gjorde ingenting, såg lite på one tree hill. Men sedan stack jag till Jenny :) Fick gräva lite mask sedan bar det av mot Jennys farmor och farfars sjö :) Där träffade vi Jojo som smidigt nog ramlat med moppen! ;D 
   Sedan började vi ro ut med båten, eller ja.. försökte ro ut. Jenny var den som rodde och hela tiden åkte ena åran upp ur hålet, sjuuuuuuuuuukt roligt! :D Jojo tog över, de gick lite bättre- åran flög i alla fall inte upp men istället rodde hon åt helt fel håll, hennes ena arm verkar vara starkare än den andra! Jag är glad att jag slapp ro, jag hade säkert gjort både och ;)

Fiskelyckan fanns ju inte i alla fall.. Mitt spö krånglade, ibland kunde jag inte veva in .. eller typ hela tiden. Och tror fiskarna hatar oss. Hörde lite plask ett tag sedan blev det heldött. :(

När vi väntade på mina föräldrar gjorde vi en cover på "I'm blue", Jag och Jojo sjöng texten förutom när det kom "Blue" för då skulle Jenny sjunga, de gick ju .. sådär.. Men roligt var det :D När Jojo sedan började filma slog Jenny till hennes mobil så den flög iväg, jätte roligt att se på inspelningen efteråt haha :D









Det var en bra kväll :) Nu ska jag ut i solen och lyssna på musik, ha en bra söndag! :)

puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0