glutenvara+evjapabba. Så det ska va.

Det måste vara så att vi är bästa vänner, allt annat vore ju galet!
Också den bästa vännen en människa kan få.




¨






























Även fast man ibland vill strypa henne eller dränka henne så är det ju faktiskt så att hon är guldvärd.
Hon säger alltid det hon själv tycker och säger aldrig saker som andra vill höra om det inte är hennes åsikt. Hon säger aldrig hemligheter vidare, hon säger ingenting som man sagt förrän hon kollat om det är okej. Hon är glad, har världens bästa humor och den snällaste. Eller ja, en av de snällaste. Hon kan nästan konkurrera med mina morföräldrar och mina föräldrar- men bara nästan ;)

du är bäst din lilla evjapabba. älskar dig! Bästa vänner, så är det bara :)
det äger lite att vi är helgalna, allt blir så mycket roligare då!


Kommentarer
Postat av: your private secret lover (DONT TELL ANYONE)

ÄLSKAR DIG MED! vår humor när vi är ensamma, överhettade, trötta och intrända i en bil med ölkorv ÄGER! Du är det bästa som finns och ingen kommer någonsin vara lika grym som dig. Jag skulle lätt vara med om en typisk prisonbreak-scen och få min stortå avklippt av en häcksax, hållen av det italienska drägget. JAG ÄLSKAR DIG

2010-06-23 @ 21:25:53
URL: http://crackingup.blogg.se/
Postat av: emma :)

HAHAHAHAH, så jävla klockrent med klorven + häcksaxen! du är bäst, lilla murmeldjuret! Morgon dagen kommer bli awesome, älskar dig!

2010-06-24 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0