M.Ö =R.I.P

Det är lågt att hänga ut folk på internet, men nu när jag skickat ett aggressivt meddelande och väntar på att få direkt kontakt i morgon- tycker jag att jag har fullkomlig rätt att säga hur mycket jag hatar Mattias Östling :)
Skicka nyss ett sms till Jojo, tror det blir osthyveln. Det verkar vara mest smärtsamt, annars tar jag en fil och filar huden vid hälsenan tills den knippsas bort :) Om äckel pojke läser så ska du veta, du är äcklig och jag hatar dig. Kan inte skriva hur mycket, men om jag säger lika mycket som jag hatar Carrie i one tree hill så är det en bit på vägen!

I morgon är det BF dag och när vi inte satsar på utskällning så kommer det nog bli bra! :) Börjar tio i morgon tror jag..

nu ska jag se klart på Oth. PUSS på er människor som inte hittar på falska rykten :)

Kommentarer
Postat av: BÄSTA ELIN

vad för falskt rykte :O?

2010-06-07 @ 16:12:39
Postat av: emma :)

att jag och han nästan har haft sex och att vi strulat har han spridit omkring sig, den apan. jag skanar dig elin! :(<3

2010-06-07 @ 16:27:53
URL: http://emiiiiiiiiiish.blogg.se/
Postat av: BÄSTA ELIN

idiot :O? haha veem skulle vilja strula med honom? typ om man är helt medvetslös...... kanske inte ens då!!!! HEHE! Saknar dig med Emma bus <3

2010-06-07 @ 20:35:06
Postat av: Joel

Skojar du :O Han är ju en trevlig prick :D han kanske inte menade med dig utan med din hund ^^

2010-06-07 @ 20:55:10
Postat av: emma :)

hahahaha elin din kommentar äger! XD<3



ja joel du kan ju ta honom då ;)

2010-06-07 @ 21:11:39
URL: http://emiiiiiiiiiish.blogg.se/
Postat av: joel

menar du mattias eller hunden. för jag tar hunden varje gång!

2010-06-07 @ 23:05:31
Postat av: Johanna

osthyveln och rivjärnet!! jag hjälper dig stirra ut honom.

2010-06-08 @ 17:28:01
URL: http://crackingup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0