PIER PRESSURE

PIER PRESSURE, HELT JÄVLA UNDERBART!

Pier pressure i göteborg, var något av det bästa i år! Svårt att toppa det!
Åkte hemifrån tillsammans med Jenny och Jojo runt tio tiden, plockade upp Simon och Alex sedan åkte vi till Mcdonalds, där det fanns en läskig mcdonalds clown.. Sedan bar det av till festivalen!

Det var hel grymt! Fast det bästa var ju absolut 30 seconds to mars och Johnossi! Jared Leto är så snygg att jag höll på att svimma. Mötte hans blick och då blev man helt paralyserad! Sedan hoppade han upp bland publiken och då var han bara någon meter ifrån mig!! Om jag bara knuffat iväg allt folk så hade jag kunnat röra honom.. Men det var så tight att man knappt fick luft, alla var som besatta och var helt hänsynslösa! Fast vem kan klandra dem, när Jared drog upp sin tröja och visade sin perfekta mage blev alla helvilda! Åhhh så cool och snygg han var!
John och Ossi var sjukt grymma de med, de gjorde en jättebra show och jag rörde John! tjoho! :D:D

det var helgrymt. Och något av det bästa någonsin! Måste se de live igen, så sjukt bäst var deeeeet!

bilder från igår. Blev inte så mycket på Jared för man kunde verkligen inte röra sig bland allt folk!













har en hel massa filmer också, underbart!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0