regniga härliga dagar!

Finns det något mysigare än att bädda ner sig i soffan, dricka kaffe och äta choklad, sätta igång en mysig film när det regnar? Ska snart ta in mina kisar, då blir det ännu bättre! En liten Blackie som spinner, mysmys!

Igår hade jag skojsigt med Jojjan, vi åkte till GeKås där jag köpte godis, en sak till Malin och "Elvis- the early years". Sedan åkte vi hem till Jojo och gosade med kattungarna, höll på att dö av förtjusning! Så fruktansvärt söta! :o Kommer bilder på sötnosarna sen :)
  efter det åkte jag hem, poppade popcorn och startade filmen :) Den var faktiskt väldigt bra, det som var lite minus var att Jonathan Rhys Meyers sjöng inte, utan de hade orginalet. Lite bättre med "Walk the line" isf ;) Men annars var filmen jätte bra och jag grät hysteriskt ett tag. Hittade en favorit låt, efter Viva Las Vegas, som heter "If I can Dream". Jätte fin!

Hoppas ni får en bra dag, jag har det underbart! :) I morgon är det skolavslutning, kan inte förstå att jag snart har gått hela 1;an! Helt otroligt :o

puss, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0