små grodorna små grodorna é jenny + jojo

GLAD MIDSOMMAR! :)

Sitter i ett hyfsat städat rum och väntar på tre hyfsat intressanta människor. Lyssnar inte på hyfsad musik, utan perfekt musik! :D

Idag fyller, förutom gangsterMikael, min lillasyster år! :) 15 år, byxmyndig- kan ju inte bli bättre för henne!
Eftersom hon fyller år så gick man upp vid 8 för att fira henne och fixa tårtor innan folket kom vid 10 tiden. Så som mormor morfar mina morbröder faster farbror sofie frida malin ewa och lite så :) blev en god frukost och tårta!

Sen har jag städat övervåningen, kan till och med se golvet! Jag överdriver inte när jag säger att det var mitt rum ggr en miljon! Och mitt rum är skitstökigt i vanliga fall! :o vet inte hur många pop corn jag har dammsugat upp på mitt golv idag!

iaf, nu väntar jag på flickorna. Ikväll blir det tävling, kommer äga! :) kommer bli en toppen kväll med toppen människor!

här kommer bilder från dagen, än så länge ;) puss



min orädda slända Hugo. Han är en bra lyssnare minsann! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0