..städa?

.. jag borde inte blogga, men eftersom jag inte gjort de på en evighet så tycker jag inte att de e så galet att skriva lite mer idag :).. fast borde ju egentligen städa. Men jaja. Ska nog snart ut och lyssna på musik samt ligga i hängmattan, underbart!

Slutbetygen klara idag, äntligen svarade Martina vilket betyg jag fick. Först sa hon att hon inte kunde avgöra der förrän nästa vecka, så frågade jag henne om jag får reda på det nästa vecka innan skolavslutningen och då sa hon att hon redan bestämt sig, fick mitt MVG- vilket Linnea också fick :D

- Historia = VG
- BKF      = MVG
- DatorK.= VG
- No       = G
- A&L     = VG
- F.k      = MVG

något ämne man inte har någon aning om var man ligger är i Svenska. Helt galet frustrerande :o men blir nog bra! Ett matteprov på måndag, sen laddar jag upp mig för ett sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0