Dag:1 APU

Första dagen på praktik!

Kom dit strax efter tjugo över sju och då hade Anna, handledaren, bara var där. De flesta barnen kom runt halv åtta och jag har ingen koll på vad alla heter.. Men i alla fall, först kom Fridolf. Han var ju hur söt som helst! Bjöd in mig till hans födelsedags kalas på Busfabriken (h) Sedan kom lille Liam, som tvunget ville skjuta ner sig med sin leksak (var leksaks dag idag) därefter kom lilla Linnea, Emelia och en massa fler!

Under dagen fick jag putta på gungor tills mina händer värkte, leka med barbie, pyssla och klistra, läsa böcker om barbapappa m.m Hade riktigt roligt!

Hade sedan samling, då vi skulle presentera olika leksaker (eller barnens leksaker) och då var Liam så söt att han sa att han älskade mig, haha söt! :D

I morgon ska jag jobba med underbara mormor Kerstin! Sedan får jag nog skjuts av Johannes hem! :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0