GEöranKÅarlsson. 'S

Första skoldagen efter lovet och förutom att jag tappade bollen när jag stolt försökte dribbla den till mål och skämde ut mig, så har dagen varit helt okej! David är bara allmänt dum. :)

Linn fick sin present idag och efter skolan åkte jag till Ullared. Köpte även Sannas försenade present på Guld och smedja (?) sen blev det Gekås! :) Köpte "luftslottet som sprängdes", stift till mina pennor, papperskorg, färger till målning och även 4 stycken 36 x 48 cm målardukar! Så i kväll eller i morgon så sätter jag i gång med det :) funderar på om jag ska måla något helt nytt eller göra en teckning som motiv. Hrm...

I morgon blir det ingen skola för mig, har cp skit i halsen så blir hemma i morgon så jag kan komma och vara bättre på fredag då det är riktiga lektioner. Vill inte missa något nu! Och absolut inte frågorna på historian, så sjukt jobbiga! :(

- såg ett lodjur för en stund sedan! någon hade varit kört på den :( hemskt. Inte så långt bort från mitt lilla centrum : BJERNARED! :D

pusspå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0