halmstad med de bra.

Igår var det halmstad med Jenny och Ulle! :)
Träffade ganska mycket trevliga människor, bland annat Linn och Malin i klassen :) Också min syster, Viktoria som jag inte sett på evigheter och deras vänner. De såg också på Shutter island med Leonardo di caprio. Och jag varnar er, se inte på den! Den var ganska bra men jag och Ulle förutspådde slutet väldigt tidigt och det var ett slut man inte ville ha. Var super frustrerad över det!

När vi kom hem till mig såg vi på Shrooms, med snygga Robert Hoffman (step up 2, she's the man) <3

i morgon öppnar skolan. Ganske skönt att slippa gå en heldag som början på veckan!
puss.

Kommentarer
Postat av: BÄSTA ELIN

Såååå snygg. sexig och allt är han :'D! ska vi se på alice i underlandet på fredag mabye :D?

2010-03-03 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0