kelso<3

jag har varit en ganska dålig bloggare, har varit jätte trött efter praktiken och nu ligger jag i feber.

Än så länge så har APU'n gått fruktansvärt bra! Jag har jätte roligt och barnen är så gulliga! Personalen är också jätte trevliga, ett härligt gäng! :) Och de verkar nöjda över att ha mig där så det kan inte bli bättre! :)

I onsdags så kände jag att jag började bli lite sjuk. Så i torsdags hade jag fått feber så fick bli hemma, idag ar det samma sak så det verkar inte bli något partajande för mig ikväll. Tråkigt när jag hade planerat allt och sett fram emot det riktigt mycket! Nu får ju Jojo ta hand om 40-50 pers själv.



r.i.p Kelso, vackra katt.<3



Igår köpte mamma och pappa en hundvalp till Sofie i 18 års present, så sjukt söt är hon! Lilla Nova. Lägger ut bilder sen :)

nu ska jag försöka äta, puss!

Kommentarer
Postat av: Ingrid C.

nej lilla Kelso! han va min lilla favorit kisse :(<3 vad hände? puss<3

2010-04-06 @ 11:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0