min helg.

Min helg har varit väldigt bra!

fredag var det bio tillsammans med Jenny och Ulle :) Såg Green Zone och den var sjukt bra! Freddie<3 sedan åkte vi hem till mig och såg på en cp läskig skräckfilm "amusement", läskig för att det var en människa utklädd till clown (livrädd för clowner, speglar och dockor) sedan såg vi på en annan film, något om "vem vill bli miljonär". :)

lördag var Jenny och Ulle hos mig till eftermiddagen, sedan var det hemma kväll och såg på film med pappa och Jenny- Jurassic park. :)

söndag är det dock en as tråkig dag. Nervös är jag också, praktik i morgon! Men det blir nog bra :)

längtar till fredag, partaj hos jojo! :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

typ slummery miloner eller ngt? alla säger att den äger.. men den är hel OK



Jag är sjukt deppig att ni planerade det på fredag FASTEN jag sa att jag inte kunde :'( ///

2010-03-21 @ 16:37:05
Postat av: Anonym

Det var från Elin DSSSSSSSSS <3

2010-03-21 @ 16:37:32
Postat av: emma

jag har inte hört något om att du ska iväg, vart ska du flickalilla? :o det var absolut inte meningen! :(<3

2010-03-21 @ 19:21:17
Postat av: BÄSTA ELIN

jag ska till New York på torsdag :D... men jag sa det nog bara till Jojjo ;) men ni får ha det JÄTTEEE kul på festen och så måste vi träffas innan jag åker med sötis :D

2010-03-21 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0