ta en tablett

God morgon! :)

idag mår jag lite bättre, som tur är. Trodde jag skulle vara ännu sjukare idag eftersom jag stack till Jojos fest. Men jag är glad att jag åkte dit, kul att träffa folk! Getingetjejerna Lovisa och Tove, och Alexandra också! Riktigt roligt att träffa dem! :D Marika och Carro var inte världens nyktraste, haha ;) För min del var det ingen dricka, vilket Simon tyckte var ovant x)

Ikväll ska vi ha hit mormor och morfar, ska äta smörgåstårta och ha mysigt. Ett litet avsked av Malin innan hon reser till Kanada i morgon. Kommer sakna min knasiga syster! Men ska hänga med och lämna av henne vid flygplatsen så ska åka härifrån 04.00 i morgon!

Nu ska jag ta huvudvärkstablett, och mitt liv är just nu baserad på tabletter så tänkte lite på ett youtube klipp;
http://www.youtube.com/watch?v=REe_SSJCJ8g

puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer sakna sin manethjärna till syster också ;) <3

2010-03-27 @ 12:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0