en bra måndag

Har blivit förkyld nu, det suger. Men förhoppningsvis är det bättre i morgon! Något som piggat upp mig de senaste två timmarna är att min julljusstake har kommit (jag är ett jul freak), samt att det är typ 9 dagar kvar tills jag får spela winterbells och lyssna på julradion men mest av allt - jag fick igång min asgamla mobil. Det bästa är alla bilder och videos jag har, de två bästa är på Ästad bondgård när Joel är på toaletten och den andra är när Jojo och Antemask kastar har roligt med stolarna i klassrummet. Saknar 9c2 rätt så rejält ändå.

hoppas ni har det bra
puss!

(btw, jag och Sara har gått och blivit föräldrar idag!<3 )

Kommentarer
Postat av: Malin

Va de gött? :D

2010-11-22 @ 21:44:48
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Johanna

Låter som att jag och ante är vandalister med autism ;o

2010-11-23 @ 20:03:35
URL: http://crackingup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0