en hel massa text

Jag vet att jag inte är någon höjdare på att blogga, men jag börjar bli mer och mer oberoende av internet- helt sant! Ganska skönt ändå.

Men men, sista praktikveckan var det. Köpte en blomma som tack till personalen, de blev jätteglada! Fick ett ljus av dem, jag som är galen i jul och all ljusbelysning jag kan komma åt, blev sjuktglad! Kommer sakna barnen, speciellt de små och söta som man inte kan sluta lyfta upp och krama om.
Ska göra klart APU-rapporten, ska finslipa den lite. Så lite plugg idag blir det nog.

Igår kom härliga Jenny och Joel. Det blev coola bondespelet, kycklingtacos/köttfärstacos, tomten är far till alla barnen, en massa chips och läsk. Samt har vi nu hittat våran perfekta 2011 låt! Igår övande vi in lite av dansen, gick sådär men vi klarar nog av det till nyår ;) Jenny&Emmas tredje år, Ulle får säkert vara med på ett hörn på nyår genom samtal eller något :) Nyår, längtar. Tror jag hellre vill vara på något litet och mysigt iår, det var så perfekt hos Ulle för två år sedan. Men i alla fall, åter till bondespelet. Jenny, som sög i början rent ut sagt, köpte slottet för hon kom först in i mål :( Blev jätteledsen..

Idag! 1:a Advent. Onsdag börjar julradio.se, älskar det! Det bästa i hela december ju! Att sitta och lyssna på julradion, äta pepparkakor eller lussekatter samt glögg. Spela winterbells och ha en massa levande ljus på rummet! Älskar verkligen julen!

I morgon är det skola, har saknat vännerna i klassen. Så det kommer bli roligt! Bara tre veckor kvar nu hörrni, sedan är det lov! Göttgött.

nu ska jag gå och äta, sen ska jag ta en härlig dusch trorjag. Ska nog beställa kläder idag, har hittat några härliga på nätet nu så.
puss på er :) Ha en bra 1advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0