inlägg

Har inte bloggat på länge så här kommer ett litet inlägg! :)

Var då hos joel i.. typ.. tisdags? Såg på filmer och åt popcorn och drack en konstig cola! Dessutom försökte hans vampyrhund bita av mig hälsenan och bita sönder min tröja, medan vi lyssnade på dansband. En bra kväll och min braiga syster körde hem mig senare.

I torsdags kom Jenny och Jojo hit, vi spelade playstation- vilket i alla fall Jojo och Jenny ägde på! Det var askul! Sedan igår åkte vi tre till Halmstad, de shoppade lite och sedan åt vi på Mcdonalds i typ över 4 timmar. 2 bigmac varav en var plusmeny, det var min föda igår! Sedan såg vi på Saw 3D, så JÄVLA BÄST! Älskar John, synd att den ursnygga FBI agenten dog dock.. Älskade honom.
   Det bästa igår och den bästa reklamen någonsin "Om du inte ser den gula siffran så har du klamydia" Jojo; "Ser ni den gula siffran?!" Askul!
   Efter bion hämtade syster mig tillsammans med Sandra, en galen biltur och Jenny skulle sedan överleva bilturen med Fredrik och co. Tror hon dog, i alla fall lite på insidan med tanke på att hela det gänget kör som dårar!

Lördag, idag då, sett på Scrubs- sov as länge, i natt drömde jag om zombies som bet mig i fingret, upptcäkte idag att jag har ett märke på det fingret jag blev biten i. Kan Freddie Kreuger ha något med detta att göra, maybe? (såg på den i torsdags, den ägde ganska rejält!) Ska snart till Joel, vi ska äta pizza, eller jag ska äta kebabtallril. Tihi. Snart är det APU, kommer äga.

hoppas ni har det bäst :) puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0