joelpoel

Joel är smått störd och ägd!

Joel:
JAG HAR KOLLAT PÅ DEN LILLA SJÖJUNGFRUN TRE GÅNGER DENNA VECKAN
Jag:
du är störd
Joel:
men den är Så KUL
jag blir alltid lycklig av den!!!!!!!!!
VI ska kolla på den
Jag:
nej de ska vi inte, vi ska se på face off, en vampyrsbekännelser och 8 mile :)
Joel:
jaha och?
vi ska se den lilla sjöjungfrun
och där med basta
påtal om ingenting
låten när kråkan ska stoppa bröllopet är samma som när prinsen flyr den onda fen i törnrosa
Jag:
isf sist av alla filmer, alltså aldrig :)
Joel:
EMMA KLÄMMA. VI SKA SE DEN
fast det är nog inte så
det lät så iaf...... 
Jag:
dom fick väl brist på fantasi!
jah ser på coyote ugly :)
och nej vi ska inte se den lilla sjöjunfrun
Joel:
vi ska se på den lilla sjöjungfrun
du har ingen tala n
Jag:
du har ingen talan, de är jah och jenny mot dig :)
Joel:
JEnny VIll SOM JAG
för
hon vill se den lilla sjöjungfrun
Jag:
vill hon inte!
Joel:
HOHOHOHOHO
Jag:
hon hatar disney :)
Joel:
VA
Jag:
juste!
Joel:
HUR KAN MAN HATA DISNEY
NEJ
JAG KOMMER FRÅGA HENNE
Jag:
hon kommer säga nej :)
Joel:
hon kommer troligen säga jo faktiskt
Jag:
förresten ska vi vara hos dig!
Joel:
men? va
Jag:
men huh
Joel:
VEM JENNY PRATAR VI OM :O
jag trodde vi pratade om din syster :S
Jag:
.............nej :o
Joel:
MEN
NU FRÅGADE JAG DIN SYSTER
OM HON GILLAR DISNEY
Jag:
persson, därför vet du att du inte har någon chans :)
Joel:
MEN OOOOOOOOOOOOOOOOOH

senare kommer min lillasyster in och säger "joel frågade mig om jag tyckte om lilla sjöljungfrun.."
hahah,


Kommentarer
Postat av: Jennykaka

MOAHAHAH ingen har något att komma med när du jag jag slår ihop våra envisa sidor :D Together, we can rule the galaxy as...father and son...?

2010-11-23 @ 21:28:54
Postat av: Jennykaka

MOHAHAHHA ingen har något att komma med när vi slår ihop våra envisa sidor! Together we will rule the galaxy as...father and son...

2010-11-23 @ 21:31:35
Postat av: emma :)

SÅ SANT!! Luke, I'm proud to call you my son!

2010-11-24 @ 16:59:14
Postat av: ELIN PELIN

Joel jag älskar dig för du älskar lilla sjöjungfrun <3 Har äntligen hittat någon som älskar lilla sjöjungfrun lika mycket som jag gör!!!!!!

2010-11-24 @ 21:22:03
Postat av: Joel :D

JAg och Jenny ÄGer! nästa gång jag kommer hem till dig vet du vad vi kommer kolla på :)

2010-11-24 @ 21:59:10
Postat av: emma :)

Hahha du är galen, vi ska se på anastasia och skattkammarplaneten nästa gång :D

2010-11-25 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0