MAGGETAGGE

Hemma från skolan idag, damn you era eländiga chips som gör allt för att förpesta min mage!
Så, min dag gick ut på att undvika köket där våra byggare är nu för att fixa vårt kök. Världens bästa bantningstips, lämna micron i köket när folk ska renovera köket. Det fungerade nästan för mig, synd bara att jag älskar mat så mycket..
   Jag pratade också i telefon med Rebecka, vi hade lite smått panik och istället för att lösa problemet pratade vi i telefon- det är lyckat :D

Nu, sitter Sofie och Fredrik och spelar Tecken. Som det verkar äger Fredik Sofie, inte speciellt förvånad..

Messar Alexandra, vår helg kommer bli lyckad ser det ut som! :)
puss

Kommentarer
Postat av: sofie

det slutade med att jag vann! ;)

2010-11-30 @ 12:05:50
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0