Awesome kväll/natt!

Gårdagen var awesome! Hade så jäkla roligt!
  Det började med att vi alla träffades vid torggrillen, sedan försökte jag och becka gissa oss till vad vi skulle göra- vilket vi knappt lyckades med. Vi var faktiskt ganska dåliga ;) I alla fall kom vi till slut fram till Harry's, och det var där vi skulle äta :D Maten var jättegoooood! Och man blev sjukt mätt! Så det var hur trevligt som helst, speciellt när man har ett gott sällskap också som jag hade :DDD
   Efter att vi ätit och så gick vi till hemmakväll, köpte glass och hyrde film, sedan åkte vi hemåt mot Sanna :)
Vi spelade i början två omgångar "med andra ord", sedan skrev vi egna charader lappar och visade upp :) Det var jätteskoj! Det absolut roligaste på hela kvällen var när Becka fick en lapp där hon skulle imitera en kille som fick stånd! Alla vek sig av skratt och när Becka skulle stöna medan hon gjorde charaden, kunde verkligen ingen sluta att skratta på jättelänge! Så sjuuuuukt roligt var det!!
  Efter det började vi se på en skräckfilm, sedan tog vi en till omgång med "med andra ord", sedan åkte jag och jojo hem strax därefter.

Tack för en helkul, galen och bäst kväll! Det var jätteskoj! :)
- Linnea, Sanna, Johanna, Rebecka & Linn. <3

Tack också för presenten, det var helfestligt och super gott! :D

puss!!
(snor nog åt mig några bilder av becka sen ;D)

Kommentarer
Postat av: rebecka

det var grymt! :D

2010-09-19 @ 15:32:54
URL: http://rebeckasoderdahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0