hejhejhejhej

Så, nu ett mer intressant inlägg.. typ.

Jag är sjuk. Ont i halsen och huvudvärk, inte direkt härligt. Jag som längtat efter en helg med filmkväll tillsammans med bästavännen och Sara, men nejdå. Förhoppningsvis blir det Jenny på lördag iaf :)

Såg på idol ikväll, tyckte jag kände igen Sebastian Krantz- såklart var det snyggingen från talang, hehe. Så snygg och underbara ögon. Hejaheja!

Och lite från helgen,
Lördags så åkte jag till Matilda med Jojo :) Vi åt tacos, jättegott, jag spelade rebubbled med Jonathan och Lars medan Jojo och Matilda bakade chokladkaka :) Sedan gick vi en promenad, badade i hennes mormor och morfars utomhus pool och det var sjuuukt kallt! Men härligt, antagligen därför jag är förkyld nu ;) Sedan såg vi på remember me, tror jojo och matilda hatade mig lite efter :D Pratade sönder filmen lite ja..

I måndags fikade jag med Alexandra och Jennifer :) Det var trevligt! Ska göras om! Beställde en räkmacka och skrapade bort alla räkor, haha!

I tisdags följde Jojo med mig hem, vi spelade in en ascool video med Eminems låt "when I'm gone" , vi är coola! :D Sedan såg vi på idol, och pratade när vi skulle sova en låååång stund :)

nu ser jag på g.i joe, ska snart sova.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0