tråkighelgduttduttdutt

Hej alla glada!
Tänkte lägga in en bild, men eftersom jag inte orkar leta efter min mobil, inte har något intressant att lägga upp på (eftersom jag för det mesta delen av dagen har tillbringat att se på tv och sitta framför datorn) så blir det som vanligt ett tråkigt text inlägg ;D

Mamma tapetserar, pappa är iväg och jagar någonstans där det är en massa snö.., Jenny äter eller bakar muffins säkert, Sofie jobbar, Malin är i Kanada av någon dålig anledning och jag funderar på att ta en dusch. Jag är ganska ofräsch. Sedan funderar jag på att ringa Jojo eftersom NÅGON SUGER PÅ ATT SVARA PÅ SMS!! Dampunge.

- ajuste. Sedan dissade Joel mig för Emil Törning..

puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAppY HoUr

2010-09-27 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0