minnen

Kollar nu igenom min gamla mapp, hittade några riktigt härliga bilder från 2008 och framåt :)

2008.

Syslöjden, Nylunds födelsedag. Emma & Hanna :)

Buttericks, Jenny :)

- Jenny & Emma :)

Filmkväll, My Little Pony :)

Stubbabacka, Anton, Joel, Elin, Jenny & Emma :)

Haha, omg, kolla vad jag hittade!!


Ullared, Jojo, Ulle, Jenny & Emma. Aliensbästisar ;)



Pepparkaksbakning hos Emelie :)



haha, julgransfoto av Emmorna :)
2009


Fest hos Ulle, Elin, Matilda & Emma :)



Stubbabacka, Emma & Matildas "stup". ;D



Stubbabacka, Elin & Emma :)


En bäst fest hos Jojo, Jojo, Ulle, Jenny & Emma :)



HAHAH, Hottebo. Jojo, Jenny & Emma = freddy kreuger.


En go kväll hos Jaykay!



Jul på Reprint. Emma, jenny, Kalle, Ulle, Simon, Matilda & Elin :)



9c2, Ästad. :)



Ästad :)



Julmys, 9c2. Johanna, Emma, Joel, Jojo & Emma :)



Utklädning, Elin & Emma :)





Liseberg , Kalle, Emma, Elin, Ulle, Jojo & Jenny :)



<3

Kommentarer
Postat av: BÄSTA ELIN

<3<3

2010-09-12 @ 01:17:16
Postat av: Johanna

OMG SÅ GAMLA I BÖRJAN!! förresten sjukt fint hår du hade på sista bilden :o

2010-09-12 @ 14:29:15
URL: http://crackingup.blogg.se/
Postat av: emma :)

aha så mitt hår nu är fult? :o bitch! jag saknar det lite sådär mycket, tiderna- inte håret ;)

älskar<3

2010-09-12 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0