hej

Ja, det var ett tag sen. Hej på er!

I fredags åkte familjen till Peter och Pernilla i Torup. Det bjöd på antagligen den godaste maten jag någonsin ätit, sedan körde Malin oss hemåt vid elva tiden. Jag och lillasyster fastnade framför psycho, en rätt dålig film faktiskt sedan var det dags att hämta päronen små.





I lördags körde vi igång med vattenkrig. Jag cyklade några turer också, sedan kom Jojo och Jenny till mig. Vi satte oss vid ån ett tag innan vid drog och fiskade! Blev inte mycket fisk, istället kom det en liten Joel.
Påskmat, sedan cyklade vi till Stubbabacka, puh! Jobbigt var det!
Spelade fotboll, jag är livrädd för bollar. Bra kombination!
Avslutade kvällen med La vie en rose, eller la môme.









Söndag, igen. Vännerna drog sig hemåt, jag var sjukt trött. Gjorde inget vettigt alls. Såg på en knasig film sen somnade jag rätt tidigt.

Måndag, vaknade innan nio. Cyklade. Kom hem, vattenkrig. Systrar mot föräldrar, synd att pappa ägde oss med vattenslangen..
Vid fyra var jag i Falkenberg, träffade Jojo Julia och Sara. Köpte grillgrejer och annat onyttigt. Gick till en grillplats, satt i gräset. Asvarmt var det! Gott med mat och trevligt sällskap. Vi sjöng också, vilket man tyvärr kan se på facebook.. Jag är faktiskt inte seriös (gör allt för att försvara den lilla heder jag har kvar!)





Tisdag, stötte på Christian. Han ville ha en signerad skiva när jag släpper min singel, ja. Han hade sett min fina film som gjordes igår när jag sjunger sommartider.
Det var prov med idag, gick nog helt ok.
Nu, pluggar jag som en liten gris! Kör på med lite organisationer och renskriver.

jag hoppas ni har en fin dag,
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0