Pengarpengar

Åh va jag är gla!
Jobbat idag igen, det är faktiskt roligt där! Dock har jag blivit retad av en idag, hela tiden.. ondska kallar vi honom. Så gett ut lite onda bitchblickar idag till två stycken, varav en sjöng opera medan han styckade. Ja, personalen är helgalen!
Så lätt tjänade pengar
1.600 spänn på två dagar, så gött! Trodde jag skulle få 75 i timmen som de två andra åren, men det höjdes till 100! Överlycklig blev jag!

När jag slutat, upptäckte jag en Sara som ringt! Hon sa att jag missat skattkammar planeten, gjorde mig lite ledsen :(
Sen har jag pratat med Jojo i telefon, som har dåligt minne när det gäller den gröna milen! Hon är söt hon!
Ikväll blir det film för fullt! Sedan ska jag minsann se till så Persson hänger med mig till Halmstad någon dag, nu när jag har pengar! Är så fruktansvärt trött på mina kläder, som dessutom tycks försvinna hela tiden?

GLA PÅSK I FÖRTID!
pussilullan på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0