så.ska.det.låta

Joel saknade ett blogginlägg, så tänkte glädja honom med ett! Så snäll är jag

Skola, det var en rolig dag. Så ska det låta i en och en halv timme, där det blev mycket skratt och sång.
Vi har äntligen kommit på vad vi ska göra med klassen + klassfest, gött.
   Lite utvecklingssamtal som avslut på skoldagen.

Väl hemma blev det en promenix runt i skog och mark, det var härligt att gå runt och lyssna på musik!
Blev en till promenad efter maten, fast inte en så lång runda. Vände med hundar och katter. Ja, våra djur är besatta av oss.

I morgon tänkte jag leka med Joel, vad han ej säger. Så, blir en tur till Klitte för att simma. Sen drar jag med mig Joel från gymmet och hem till mig! Ska bjuda in Persson med, fast hon vet inte om det heller. Mohaha,

så, nattinatti på er.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0